خرید آی پی ثابت برای سایت های تحریم

اگر می خواهید در سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند مانند سایت های فریلنسری و پی پال فعالیت کنید بدون شک با مشکلات پیش آمده برای کاربران ایران خصوصا کاربرانی که از وی پی ان های عمومی استفاده کرده بودند خرید آی پی ثابت IP static برای شما بسیار مهم است.

ما هم در سرورجت چون سابقه کار با سایت های اینچنینی را داریم می دانیم که از هر سرویسی یا سرور مجازی vps نمی توان استفاده کرد و باید حتما از یک جای معتبر چنین سرویسی را تهیه کرد.

مناسب فعالیت در سایت های فریلنسری، آزمون زبان، مقاله، سفارت، دانشگاه ها، پی پال، مستر کارت، سایت های خرید و دیگر سایت هایی که آی پی ایران را تحریم رده اند

وی پی ان آی پی ثابت برای سایت فریلنسری
وی پی ان آی پی ثابت برای سایت فریلنسری

چرا باید با آی پی ثابت در سایت های فریلنسری فعالیت کنیم

معمولاً زمانی که شما از آی پی اشتراکی IP استفاده می‌کنید، هزاران نفر در آن لحظه در حال استفاده از یک آی پی هستند و می‌توان گفت که آن آی پی دیگر قابلیت استفاده شدن برای حساب‌های سایت نظیر پی پال و فریلنسری را ندارد.

از آنجایی که ایران که در لیست کشورهای تحریم شده قرار دارد و این سایت ها می تواند آی پی شما را تشخص دهد پس باید بایک سرویس تغییر آی پی آن را تغییر دهید.

حالا باید توجه  داشته باشید که این آی پی علاوه بر تغیییر باید در هر سری مراجعه شما به سایت ها ثابت بماند یعنی با همان آی پی که آخرین بار وارد سایت شدید وارد شوید.

خود ما پس از سال ها تجربه فعالیت در سایت هایی که ایران را تحریم نموده اند به این نتیجه رسیدیم که باید یک سرویس امن و ثابت برای این کار راه اندازی کرد.

پس ما در سرورجت تصمیم گرفتیم سرویس آی پی ثابت از طریق سرور مجازی vps اشتراکی را راه اندازی نماییم.

در سرویسی که ما راه اندازی کردیم علاوه بر ثابت بودن آی پی حتی در صورت قطع شدن اینترنت به هر طریقی که اتفاق بیفتد تا اتصال دوباره آی پی شما ثابت می ماند.

 

ضمانت بازگشت وجه سرورجت

ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط سرویس فریلنسری

به هر دلیلی که سرویس آی پی ثابت ما برای سایتی که شما در آن فعالیت می کنید مناسب نبود تا یک هفته می توانید سرویس را کنسل کنید و هزینه پرداخت شده را پس بگیرید.

نیازه به شماوره قبل از خرید دارید: با ما تماس بگیرید

ورود | ثبت نام

در صورتی که در سرورجت حساب کاربری ندارید کمتر از چند دقیقه بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور از طریق یک شماره موبایل حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. همچنین می توانید در آینده از طریق این شماره موبایل به اکانت خود وارد شوید و سرویس های خود را مدیریت نمایید.

برای ترید ارزدیجیتال مثل بیت کوین در ایران خرید سرور مجازی و آی پی ثابت IP برای بایننس binance trade مهم است . سرورجت: خرید سرویس های ترید
برای ترید ارزدیجیتال مثل بیت کوین در ایران خرید سرور مجازی و آی پی ثابت IP برای بایننس binance trade مهم است . سرورجت: خرید سرویس های ترید

آی پی ثابت IP از طریق سرور مجازی اشتراکی

برای ایجاد سرور مجازی vps بصورت Local (محلی) و یا Public (عمومی) یکسری راهکارهای خاص وجود دارد. برای مثال برای هر کدام از سرورهای مجازی در سطح وب می بایست حداقل یک آی پی در نظر گرفت تا بتوان آن را در شبکه ثبت کرد.

سرورهای مجازی معمولا بر اساس سیستم عامل، مدل مجازی سازی و همچنین تکنولوژی آن دسته بندی می شود.
در زیر به انواع دسته بندی ها اشاره می شود:
  • لینوکس (با امکان نصب انواع سیستم عامل های توزیع لینوکس)
  • ویندوز (با امکان نصب اغلب سیستم عامل های ویندوز سرور)
  • اختصاصی (با منابع کاملا اختصاصی از قبیل CPU , RAM و …)
  • اشتراکی (با منابع سخت افزاری اشتراکی)
  • اشتراکی مخصوص ترید بایننس binance، ارزدیجیتال، فارکس و سایت های خارجی و بطور کلی رفع تحریم. این سرویس در سرورجت موجود می باشد.
  • ابری (با ساختاری متفاوت به منظور بالا رفتن سطح کارایی، پایداری، امنیت و …)
دسته بندی های دیگری نیز وجود دارند که به مهمترین و پرکاربردترین ها اشاره شد.

ویژگی های سرویس های آی پی ثابت سرورجت

پورت شبکه قدرتمند

هارد پرسرعت NVMe

بدون قطعی

دیتاسنتر های معتبر اروپا و آمریکا

از کشورهای مختلف پرسرعت

IP ادرس اختصاصی و ثابت مخصوص سرور بدون تغییر

سرعت بالا با پایینترین دیلی ممکن

آپتایم ۱۰۰% بدون قطعی ( فعال بودن سرور ۲۴ ساعته در طول سال )

قیمت  مناسب

سخت افزار و سیستم عامل متناسب با نیاز ترید

برای ترید ارزدیجیتال مثل بیت کوین در ایران خرید سرور مجازی و آی پی ثابت IP برای بایننس binance trade مهم است . سرورجت: خرید سرویس های ترید

آی پی ثابت ترید چیست؟ کاربردهای ip static در ترید ارزدیجیتال، بایننس، فارکس و...

این قشر از نیروی کار، فریلنسر (Freelancer) یا آزادکار نام دارند.

ساده‌ترین تعریف فریلنسر (Freelancer) این است که: یک نفر، بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار و شرکت مشخص متعهد شود، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس، کارفرمای خود را تغییر می‌دهد.

با ظهور اینترنت و گسترش وب، فعالیت فریلنسرها هم افزایش یافت. این افزایش چنان جدی و چشمگیر بود که امروزه اصطلاحی به نام Freelancer Economy یا اقتصاد فریلنسرها یا اقتصاد آزادکارها شکل گرفته است.

بعضی از فریلنسرها توسط شرکت‌ها و موسسات به دیگران معرفی می‌شوند. اما بعضی دیگر به‌صورت کاملاً مستقل، از طریق انجمن‌ها و وب‌سایت‌های معتبر به فعالیت مشغول هستند. بنابراین نحوه‌ی همکاری فریلنسرها بسته به شرایط بسیار متفاوت است؛ مثلاً برخی خواهان عقد قرارداد کاری و رسمی هستند؛ در حالی که عده‌ی دیگر به صورت رایگان و به امید کسب شهرت کار می‌کنند.

دستمزد فریلنسرها نیز بسته به مهارت، تجربه و زمینه‌ی کاری به روش‌های مختلفی پرداخت می‌گردد؛ مثلاً برخی مبلغ مورد نظر را به‌صورت روزانه، ساعتی یا پس از انجام پروژه دریافت می‌نمایند. عده‌ای هم هزینه‌ی کل را برآورد کرده و مبلغی را پیشاپیش به‌عنوان بیعانه از مشتری می‌گیرند‌.

هر دستگاه حاضر در یک شبکه کامپیوتری همچون اینترنت نیازمند داشتن یک آدرس منطقی یا همان آی پی آدرس (IP Address) است.

یکی از انواع آن آی پی آدرس استاتیک محسوب می‌شود. 

آی پی آدرس استاتیک یا ثابت، همانطور که از نامش پیداست، برای یک دستگاه تغییری نمی‌کند و برای آن رزرو شده باقی می‌ماند.

برای اطلاع از آن کافی است عبارت “?What is my IP address” یا فقط “IP” را در  گوگل وارد کنید.

سایت فریلنسر Upwork

فریلنسر دات کام

The Creative Group

Skyword

Guru

FlexJobs

Nexxt

Toptal

Aquent

99Designs

Designhill

Hireable

Simply Hired

Fiverr

PeoplePerHour

Writer Access

Crowded

سرور مجازی یا وی پی اس بصورت VPS مخفف عبارت Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی است. این نوع سرور بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است.
اینکار با مجازی سازی انجام می شود. به اینصورت که یک سرور به چند بخش تقسیم میشود که مقاصد مختلف از آنها استفاده کرد.
با توجه به اینکه منابع یک سرور کامل به چند بخش تقسیم می شود اغلب و در شرایط یکسان، هزینه خرید نوع مجازی نسبت به سرور اختصاصی پایین تر است.

 یکی از اصلی‌ترین دغدغه و مشکلات فریلنسرهای ایرانی، در اختیار نداشتن IP ثابت خارجی برای انجام معاملات است.

برای جلوگیری از بروز اتفاقاتی چون بلاک شدن اکانت و دارایی هایتان، از سرور مجازی با ای پی ثابت استفاده کنید.

آی پی ثابت با تکنولوزی ما این اطمینان را به شما می دهد که حتا در صورت قطع و وصل شدن اینترنت تان اجازه ارتباط با آی پی واقعی را نمی دهد و از شناسایی و مسدود کردن اکانت شما جلوگیری می کند.

بزرگترین مشکلی که وی پی ان ها و فیلتر شکن های عمومی دارند ثابت نبودن آی پی آنهاست و حتی در اکثر موارد وی پی ان خودش کشور و آی پی مورد نظر را انتخاب می کند.

پس از چند بار تغییر آی پی خصوصا تغییر کشور در یک سایت های تحریم حساب شما را مسدود می کنند.

همچنین vpn وی پی ان ها، فیلتر شکن و پراکسی ها اکثرا قابلیت ثابت نگه داشتن آی پی در صورت قطع اتصال ندارند که اصطلاحا به این قابلیت kill switch می گویند.

پس شما باید سرویسی را انتخاب کنید که حتی در صورت قطع شدن اتصال آی پی شما را تا وصل دوباره اینترنت ثابت نگه دارد.

 یکی از مشکلات و موانع بزرگ برای کاربران ایرانی، تحریم بودن ایران در این سایت ها است که در صورت شناسایی موجب مسدود شدن حساب کابری شما خواهد شد.

سرورجت با ارائه راهکارهای متنوع و جدید این مشکل را برای شما حل کرده است.

کافیست پس از انتخاب و در یافت سرویس خود از ما از طریق صفحات راهنمایی که در پنل شما وجود دارد نرم افزارهای مورد نیاز را نصب کنید و به آی پی ثابت امن و بی خطر خود وصل شوید و با خیال راحت ترید انجام دهید.

سرورجت
0